  • Data: 2004-03-15 16:21:58
    Temat: Przenoszenie kredytu
    Od: "Sylwi@" <eskape@_dziwny.jest.ten.swiat_poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

    Dzień dobry Państwu,

    Przenosze kredyt odnawialny z PKO BP do mBanku.
    Mój kredyt w PKO będzie spłacony kredytem w mBanku.
    mBank żąda wypowiedzenia umowy w dotychczasowym banu oraz opinii bankowej z
    dotychczasowego banku o regulaminowej obsłudze rachunku.

    Jak należy sformuować pismo wypowiadające umowę i pismo o wydanie opinii
    bankowej?
    Czy jest ono płatne?
    Za jaki okres powinna zostać wydana taka opinia ?
    Jaką datę powinnam określić w wypowiedzenie umowy o kredyt, tak aby
    zadowolić obydwa banki.
    I tu i tu jestem w trakcie załatwiania.

    Za dobrą radę będę zobowiązana.
    Dziękuję.