    From: "Sylwi@" <eskape@_dziwny.jest.ten.swiat_poczta.fm>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Przenoszenie kredytu
    Date: Tue, 16 Mar 2004 15:18:59 +0100

    Użytkownik "Rafal" <rafal_1970@WYWALTO_op.pl> napisał w wiadomości
    news:c36d1c$1en6$1@news2.ipartners.pl...

    > Zgoda. Zresztą generalnie kredyty w PKO BP mają na tyle dobre warunki że
    > dziwię sieże chcesz z niego zrezygnowac - no ale Twoja wola i Twoja kasa
    :)

    Kredyt w PKO BP jest wyżej oprocentowany no i nie opłaca mi się utrzymywać
    dwóch kont i dwóch kredytów bo w końcu moge sie pogubić :-)))

    > O jakie zreszta "wypowiedzenie:" im chodzi? Kredytu, czy może wogóle
    > prowadzenia rachunku w PKO BP?

    Mam rozwiązać umowę o kredyt i byłam w banku i powiedziano mi że i owszem
    ale należy się zwrócić na piśmie.
    Boję się, że nim mi przyznają kredyt w mBanku to PKO będzie chciało spłatę
    :-(
    Ja sam docelowo w przysżłym miesiącu konto w PKO BP tez chcę zamknąć . W
    zeszłym miesiącu znowu podwyższyli opłatę za prowadzenie konta, za przelewy
    też trzeba mocno uważać bo nawet we własnym obrocie naliczają dopiero na
    zwróconą im uwagę zwrócili ..... w następnym miesiącu.
    Jednalk w tej chwili rozmawiamy tylko o kredycie i jego przeniesieniu.

    > Jeśli kredytu - nic nie trzeba wypowiadać - po prostu się go spłaca - co
    > najwyżej możesz mbankowi złożyć oświadczenie że wypowiesz tamtą umowę
    > kredytową po otrzymaniu ostatecznej decyzji z mbanku w terminie np 7 dni.

    Niestety nie wchodzi w rachubę. Regulamin mówi inaczej.
    A kredytu nie mam jak spłacić więc chcę przenieść :-)
    No chyba, że ktoś mi pozyczy bezprocentowo 3 tysiące na okres jednego
    miesiąca ...
    to ja chętnie skorzystam :-)

    > IMHO jeśli będą się upierali że chcą to wypowiedzenie wcześniej, daj sobie
    > siana z mbankiem

    No tak ale .... ja złożyam wniosek i teraz musze podjąć decyzję.

    Kredyt w banku (choć napewno by mi go przedłuzyli) konczy sie 1 kwietnia
    wiec nie mam zbyt wiele czasau na myslenie i podjecie decyzji ;-(

    Niemniej dziękuje bardzo za odpowiedź.

    --
    Do usłyszenia
    Sylwi@