    From: "Sylwi@" <eskape@_dziwny.jest.ten.swiat_poczta.fm>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Przenoszenie kredytu
    Date: Tue, 16 Mar 2004 19:57:51 +0100

    Użytkownik "Piotr Grzegorz Skowroński" <s...@S...PRECZpoczta.fm>
    napisał w wiadomości news:40573377@news.home.net.pl...

    > Spoko - tu się sympatycznych ludzi nie kąsa :)

    Dziękuję, brzmi jak komplement ;-)

    > Prowadzenie konta w mB i tak masz za darmo, więc jeśli tylko przeniesiesz
    > tam kredyt to nic Cię to nie kosztuje. A rozproszenie pieniędzy w
    > przynajmniej dwóch bankach ma swoje zalety, np. na okoliczność padu
    systemu
    > w którymś z nich.
    [...]
    > Poza tym możesz sobie porozmieszczać usługi tak, jak Ci
    > bardziej pasuje albo jak jest taniej
    [...]
    > No i masz masę
    > obiektów naziemnych plus trzy duże sieci bankomatów - PKO BP, Euronetu i
    > BZWBK. Jak na mój gust to całkiem niezły tandem.

    Tak tylko utrzymanie konta w PKO BP to 4 zlote miesięcznie plus za kartę,
    plus opłaty za zlecenia i przelewy.
    Konto w PKO nie jest tanie w utrzymaniu. Kredyt mocno oprocentowany a konto
    mało oprocentowane.
    Odnowienie kredytu to też najmniej kolejne 20 złotych. Dużo by tu wymieniać,
    miałam to konto prawie 15 lat. No i mam jeszcze :-)

    > Poza tym skoro w PKO masz kredyt, to masz też wyrobioną dobrą opinię o
    > sobie.
    [...]
    > Zostaw sobie to PKO zamknąć możesz przecież kiedy chcesz.

    Hmmm,
    faktycznie miałbys rację ale teraz PKO i tak samo mi pewnie wypowie bo nie
    ma już stałych, wymagalnych wpłat na konto bo te wpływają już do mBanku :-(
    Z kolei nie opłacało się robić drogiego przelewu z PKO do mBanku i stamtąd
    dysponować pieniążkami.

    > Dograj sobie tylko terminy spłaty zobowiązań i uzgodnij to z mB, żebyś nie
    > musiała spłacać PKO zanim nie dostaniesz kasy w mB!

    No właśnie tego się boję, że tu już nie będę miała a tam jeszcze nie będę
    miała .
    O to mi własnie chodzi. PKO będzie chciało spłatę a w mBanku jeszcze nie
    będę miała kredytu.

    > I zanim podejmiesz jakiekolwiek działania, przeczytaj wszystkie
    > regulaminy - zwłaszcza to co jest małym druczkiem.

    Tak to już wiem,

    > Mam nadzieję że pomogłem :)

    Cały czas słucham i czytam co kto mądrego mówi i pisze i próbuję wyciągnać
    wnioski dla siebie.
    W sumie w tej chwili mam ochotę zrezygnować z tego kredytu tylko obawiam
    się, że PKO ...... nie będzie zadowolone z braku stałych wpłat dokonywanych
    do tej pory przez mój zakład pracy.
    Chyba się jutro wybiorę do banku na rozmowę ........ prześpię się z tym
    problemem, pójdę do pracy a popołudniu zobaczymy :-)

    Dziękuję bardzo.

    --
    Do usłyszenia
    Sylwi@