eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiPrzestroga - mieli na lokacie 30 tys. - zostalo im 2 tys. › Re: Re:Przestroga - mieli na lokacie 30 tys. - zostalo im 2 tys.
  • Data: 2014-05-23 08:28:39
    Temat: Re: Re:Przestroga - mieli na lokacie 30 tys. - zostalo im 2 tys.
    Od: Jacek Midura <j...@...krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Vikku" <B...@w...pl> Wrote in message:
    > Jacek, byłbyś łaskaw poczytać w necie nt. lokat, które są omawiane w podanym
    > artykule?

    Zdecyduj się, czy mam czytać o lokatach czy o tym, co jest w artykule.

    Na razie robisz dokładnie to samo, o co masz pretensje do Getinu -
    nazywasz skomplikowaną usługę inwestycyjną lokatą. Na tej grupie
    ludzie dobrze znają różnicę, więc upieranie się przy niewłaściwej
    nazwie wygląda żałośnie.

    > ps. Działalność Getin Holding to temat na osobną dyskusję.
    > Poszukaj w necie zadowolonych Klientów ;-)

    Obiecuję poszukać. Jak tylko znajdziesz mi kogoś, kto na *lokacie*
    w Getinie stracił ponad 90% kapitału.

    --
    Jacek Midura

    ----Android NewsGroup Reader----