  • Data: 2006-02-03 01:19:06
    Temat: Re: Przez internet mozna krasc do woli
    Od: "Piotr" <p...@c...cz> szukaj wiadomości tego autora

    > niedźwiedzia. I ni cholery nic mi się nie kojarzy. Chyba faktycznie
    > przyjdzie te literki zamalowywać :-(

    tylko po co skoro 90% bankow ich i tak nie sprawdza? poza tym do mailorder
    wcale nie sa potrzebne... ogolnie cvv to fikcja i tyle - system ktory sie
    nie sprawdzil - chyba ze of strony marketingowej ze jest to dodatkowe
    zabezpieczenie dla posiadacza... przyklad - placac w dowolnym sklepie - w
    wiekoszci przypadkow numer i data waznosci jest drukowana w calosci na
    slipie... a sprzedawca - ma obowiazek sprawdzenia podpisu czyli oglada sobe
    rewers karty - a co to za problem zapamietac 3 cyferki? a kopiowanie paska?
    pokazcie mi jedna osobe ktora cos takiego wykryla i sie sama zorientowala ze
    ktos jej wlasnie kopiuje pasek lub bankomat jest przerobiony....

    Pozdr.,
    Piotr