    From: fatso <f...@n...com>
    Newsgroups: pl.biznes.wgpw
    Subject: Re: Przy sobocie po robocie: wspomnienia zielonego mundurka
    Date: Sun, 28 Feb 2010 13:12:36 +0000

    Endriu wrote:

    > A ptaszki swiergotają że Radzio Sikorski.....
    >
    > (którego, kto żona Anne robiła pod górę swego czasu Tymińskiemu):
    > http://wirtualnapolonia.com/2010/02/27/stanislaw-tym
    inski-paszkwilanci/

    > "[...] Jedna z "moich" paszkwilantek, Żydówka Anne Applebaum, już w 1990
    > roku publikowała o mnie obrzydliwe teksty w skrajnie konserwatywnej
    > amerykańskiej prasie. [...]"
    >
    > to chyba na liście Macierewicza wisi ....
    >
    > Wstydliwe zakątki
    > http://www.michalkiewicz.pl/tekst.php?tekst=1530

    Tyminski to polski paranoik i co on zreszta moze wiedziec?
    Michalkiewicz to zupelnie inna para kaloszy, moim zdaniem miejsce tego
    wielkiego
    obserwatora wydarzen z niezwykle cietym piorem jest w Senacie Pomrocznej.
    Co do Sikorskiego to sam jestem ciekaw co na niego maja. Pieniadze skads
    na pewno bral bo za co by studiowal w Oxfordzie i brylowal na parkietach
    Europy i Waszyngtonu? Jakis dobry wujek wyczul w chlopaku ow potencjal
    prezydencki
    30 lat temu i dobrze zainwestowal.
    Biblia mowi : Po czynach ich poznacie...
    wiec chyba dowiemy sie wkrotce gdy Radek zostanie prezydentem. Pomrocznej.
    Nadchodzi nowa Wojna 30-letnia, mowia mi stare kosci. Konca tej wojny ja
    osobiscie nie dozyje
    ale wiem, ze wy tego swiata po wojnie juz nie poznacie, tak bedzie inny.
    Byc moze, Sikorski
    to czlowiek wlasnie na wlasciwym miejscu, u zarania tej Wojny.
    O co mi chodzi? O to, ze Israel staje przed wyborem : uderzyc teraz,
    uderzyc pierwszy na Iran
    albo niechybnie zginie. Nie jest to decyzja latwa, dlatego ewidentnie
    pomylilem sie 2 lata temu przewidujac
    uderzenie atomowe juz wtedy. Teraz jednak sytuacja staje sie krytyczna.
    Uderzenie musi byc atomowe,
    inaczej nie da sie zniszczyc fabryki wzbogacania uranu posrodku poteznej
    gory. Niedaleko jest muzulmanski
    osrodek religijny Qum. Mozecie wiec sobie wyobrazic jak sie wowczas w
    tym gniezdzie szerszeni zagotuje
    i zahuczy. Zejdzie ze 30 lat by te fale gniewu z Bliskiego Wschodu co
    sie rozejda jak tsunami po swiecie, uciszyc.
    Dlatego Radek Sikorski jest dobry dla Polski jako Prezydent.
    Kaczor za to do dupy i ja na niego nie zaglosuje.

    fatso