    From: "viper" <v...@o...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.wgpw
    Subject: Re: Przy sobocie po robocie: wspomnienia zielonego mundurka
    Date: Mon, 01 Mar 2010 10:23:47 +0100
    Sender: n...@n...onet.pl

    > A tak to przez następne 25 lat będziemy w poubeckim TVN-ie, Polsacie i TVP
    > skazani na oglądnie tych samych mord, na których sam widok niedobrze się
    > robi ...
    >

    > --
    > Pozdrawiam
    > Endriu
    > http://drendriu.ovh.org/

    uważasz że lekiem na całe zło są JOW... ja nie mam nic przeciwko temu, tylko
    zobacz jaki byłby generalnie efekt, biorąc pod uwagę słynną naturę Polaków...
    do sejmu weszłoby kilka setek mędrców, z których każdy miałby swoją cudowną
    receptę na uleczenie naszego kraju... a po wyborach uważałby że jest
    odpowiedzialny tylko przed swoimi wyborcami i w dupie miałby jakieś wytyczne
    partyjne... mało z tego, od początku kadencji wystartowałby ze swoją prywatną
    kampanią wyborczą i zacząłby swoje popisy w sejmie, żeby go wyborcy dobrze
    zapamiętali... w parlamencie zrobiłby się nieprawdopodobny burdel i chlew...
    Endriu, jesteś naprawdę fajny koleś, ale twoje fanatyczne oddanie bełkotom
    różnych frustratów czasami mnie przeraża...