  • Data: 2009-03-07 15:19:40
    Temat: Re: Przypadek czy co?
    Od: xbartx <b...@h...net> szukaj wiadomości tego autora

    On Sat, 7 Mar 2009 16:03:26 +0100
    "wk" <j...@...bazin> wrote:

    > Czy bank (Polbank) wysyla jakies informacje o wnioskowanym kredycie
    > do BIK w momencie zapytania o moja historie?
    > Czy to tylko przypadek?

    Wpis do BIKu to chyba zrobią jak dostaniesz kartę. Banki chyba raczej
    nie widzą kto się o danego klienta dopytuje. Być może Polbank już
    zrobił dla Ciebie swój wpis i stąd mBank o tym wie, a być może to
    czysty przypadek.

    BTW moim zdaniem jeżeli Polbank przyzna Ci kartę, to decyduj się na nią.
    Łatwiej uzyskać zwolnienie, lepsze kursy walut, nowy dostęp przez www
    jest już całkiem poprawny, no i 1% cashback. A w mBanku to tylko
    widzisz od razu blokady i się szybciej na infolinię dodzwonisz.

    Xenocide