  • Data: 2010-10-02 15:01:02
    Temat: Re: Przyznajcie sie, który to?
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:op.vjxuvaao1cvm6g@linux-rj.dom...

    >Maniek przesadzasz, instalacje nie kosztują kroci, znacznie wiecej można
    >wydać na płytki ceramiczne czy wanny itp.

    A no sa, taki inteligentny dom np., podobno na dzisiejsze czasy niezbedny,
    podlaczony do rekuperatora z milionem czujnikow wilgotnosci i czego tam
    jeszcze z wodnym GWC i w ogole smrod kila i mogila jak tego nie ma. To moim
    zdaniem niezbedne nie jest a kosztuje raczej sporo, nie tylko instalacyjnie,
    ale rowniez uzytkowo, kazdego dnia. Wiem mozna i samemu zrobic tylko z
    czego?
    Przyklady mozna by mnozyc.

    Pozdro.. TK