eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiPytanie - CitiBank KKRe: Pytanie - CitiBank KK
  • Data: 2004-05-28 12:57:33
    Temat: Re: Pytanie - CitiBank KK
    Od: Jan Miś <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    >
    >rozumiem ze to nie byl mumer juz podawany przez Ciebie, przy pelnym
    >potwierdzeniu Twojej tozsamosci i zapisany u nich w systemie jako w 100%
    >Twoj,

    na zaden z podanych we numerow wniosku nie dzwonili, podalem im tez
    moj numer za granica (moga przeciez potwierdzic nie tylko na podstawie
    telefonu ale zwyczajowej serii pytan)

    >jesli tak nie bylo tzn, juz wczesniej podawales ten numer to
    >faktycznie dziwnie sie zachowali, natomiast jesli bylo tak jak opisalem to
    >wyobraz sobie sytuacje ze zlodziej kradnie karte, wykonuje nia trasakcje
    >ktore nei sa typowe dla wlasciciela karty, karta zostaje zablokowana, kazdy
    >w takim wypadku zadzwoni do banku, a zlodziej podaje mailem (!)

    malo prawdopodobne, kontakt z bankiem byl poprzez ich strone.

    >jakis nr
    >telefonu pod ktory prosi o kontakt, w banku troche glupieja bo podany mailem
    >numer nie pokrywa sie z zadnym nr telefonu zapisanym w systemie przy danych
    >klienta, i teraz pytanie do Ciebie, bedac pracownikiem autoryzacji
    >transakcji w takim banku, wezmiesz na siebie odpowiedzilnosc odblokowania
    >takiej karty?

    jakos wzieli :))) w koncu odblokowali mi karte na podstawie tylko
    interwencji mailowej (co prawda potrzebne bylo kilka maili)

    >przede wszystkim sami dbajmy o swoje bezpieczenstwo, bo bank w takich
    >sytuacjach zawsze postapi jak w Twoim przypadk

    >
    >>
    >> pzdr
    >> Jan
    >
    >rowniez pozdrwaiam
    >

    pzdr
    Jan

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1