eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiPytanie - CitiBank KKRe: Pytanie - CitiBank KK
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news2.icm.edu.pl!newsfeed.tpinternet.pl!atlantis.news.t
    pi.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: Jan Miś <j...@g...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Pytanie - CitiBank KK
    Date: Fri, 28 May 2004 14:57:33 +0200
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 40
    Message-ID: <n...@4...com>
    References: <40b45d96$1@news.vogel.pl> <q...@4...com>
    <HMstc.5476$vP.107@news.chello.at>
    <5...@4...com>
    <c2Etc.7491$vP.3741@news.chello.at>
    NNTP-Posting-Host: fwt.computerland.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=us-ascii
    Content-Transfer-Encoding: 7bit
    X-Trace: nemesis.news.tpi.pl 1085749215 17213 195.205.192.100 (28 May 2004 13:00:15
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 28 May 2004 13:00:15 +0000 (UTC)
    X-Newsreader: Forte Agent 1.8 PL beta 7/32.548
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:300646
    [ ukryj nagłówki ]

    >
    >rozumiem ze to nie byl mumer juz podawany przez Ciebie, przy pelnym
    >potwierdzeniu Twojej tozsamosci i zapisany u nich w systemie jako w 100%
    >Twoj,

    na zaden z podanych we numerow wniosku nie dzwonili, podalem im tez
    moj numer za granica (moga przeciez potwierdzic nie tylko na podstawie
    telefonu ale zwyczajowej serii pytan)

    >jesli tak nie bylo tzn, juz wczesniej podawales ten numer to
    >faktycznie dziwnie sie zachowali, natomiast jesli bylo tak jak opisalem to
    >wyobraz sobie sytuacje ze zlodziej kradnie karte, wykonuje nia trasakcje
    >ktore nei sa typowe dla wlasciciela karty, karta zostaje zablokowana, kazdy
    >w takim wypadku zadzwoni do banku, a zlodziej podaje mailem (!)

    malo prawdopodobne, kontakt z bankiem byl poprzez ich strone.

    >jakis nr
    >telefonu pod ktory prosi o kontakt, w banku troche glupieja bo podany mailem
    >numer nie pokrywa sie z zadnym nr telefonu zapisanym w systemie przy danych
    >klienta, i teraz pytanie do Ciebie, bedac pracownikiem autoryzacji
    >transakcji w takim banku, wezmiesz na siebie odpowiedzilnosc odblokowania
    >takiej karty?

    jakos wzieli :))) w koncu odblokowali mi karte na podstawie tylko
    interwencji mailowej (co prawda potrzebne bylo kilka maili)

    >przede wszystkim sami dbajmy o swoje bezpieczenstwo, bo bank w takich
    >sytuacjach zawsze postapi jak w Twoim przypadk

    >
    >>
    >> pzdr
    >> Jan
    >
    >rowniez pozdrwaiam
    >

    pzdr
    Jan

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1