eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiPytanie czy to nie wina bankuRe: Pytanie czy to nie wina banku
  • Data: 2005-09-27 22:13:28
    Temat: Re: Pytanie czy to nie wina banku
    Od: ...@...c szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Dnia Tue, 27 Sep 2005 19:18:19 +0200, DGZ napisał(a):

    >>>
    >>> Jak by było w zmowie to by później kasjerka nie nękała wieczornymi
    >>> telefonami
    >>> w sumie osoby poszkodowanej......
    >>
    >> a to juz jest przestępstwo (patrz ustawa prawo bankowe).
    >
    > Widzisz, a tego nie wiedziałem, a kasjerka napewno dzwoniła z domu
    > bo to w godzinach wieczornych było, więc TPSA ma wszystko
    > gdzieś zapisane że były połączenia


    Nie może w celach prywatnych wykorzystywać informacji chronionych ustawą
    prawo bankowe oraz o ochronie danych osobowych. Kasjer jak każdy inny
    pracownik banku podpisuje dodatkowe oświadczenie zawierające wyrażnie tą
    klauzulę. Podsumowując można za to wylecieć dsycyplinarnie z roboty. Gdyby
    był to np. list (bo telefon jest trudno do udowodnienia ) to można ładne
    odszkodowanie dostać (pare/naście tysięcy).

    --
    pozdrawiam,

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1