  • Data: 2005-09-27 22:13:28
    Temat: Re: Pytanie czy to nie wina banku
    Od: ...@...c szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Tue, 27 Sep 2005 19:18:19 +0200, DGZ napisał(a):

    > Widzisz, a tego nie wiedziałem, a kasjerka napewno dzwoniła z domu
    > bo to w godzinach wieczornych było, więc TPSA ma wszystko
    > gdzieś zapisane że były połączenia

    Nie może w celach prywatnych wykorzystywać informacji chronionych ustawą
    prawo bankowe oraz o ochronie danych osobowych. Kasjer jak każdy inny
    pracownik banku podpisuje dodatkowe oświadczenie zawierające wyrażnie tą
    klauzulę. Podsumowując można za to wylecieć dsycyplinarnie z roboty. Gdyby
    był to np. list (bo telefon jest trudno do udowodnienia ) to można ładne
    odszkodowanie dostać (pare/naście tysięcy).

    --
    pozdrawiam,