eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiPytanie czy to nie wina bankuRe: Pytanie czy to nie wina banku
  • Data: 2005-09-28 23:38:08
    Temat: Re: Pytanie czy to nie wina banku
    Od: ...@...c szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Dnia Wed, 28 Sep 2005 14:47:54 +0200, r...@a...net.pl napisał(a):

    > Tue, 27 Sep 2005 19:16:32 +0200, w <dhbuph$anq$1@flis.man.torun.pl>, "DGZ"
    > <d...@w...pl> napisał(-a):
    >
    > Wiesz, jeżeli ty jego radę uznajesz za konstruktywną... to chyba na głowę
    > upadłeś :). Gdy napiszesz pismo o "nieuznanie rozszczenia z powodu nieudolności
    > pracownika", to dostarczysz sądowi niezłej rozrywki. :D

    Co do błedu kasjera sprawa jest oczywista ponieważ bank jest zobligowany to
    szczególnej staranności czego nie dokonał wypłącając kwotę poza ustalony
    limit od kasjera w okienku bankowym. Tym samym to kasjer popełnił bład a
    nie klient. Pozaprawne poczynania kasjera dodatkowo to będą potwierdzać.

    Jeżeli sprawa trafi do sądu to najprawdopodobniej sąd rozdzieli
    odpowiedzialność na obie strony (czyli np. ustali harmonogram spłat bez
    odsetek albo cześciowo umorzy) po warunkiem że tych pieniędzy np ktoś mu
    nie ukradł (co za wredna sugestia) - wtedy zastosowanie ma art 409 KC i w
    ogóle nic nie trzeba oddawać.

    Ale co tam - tym wiesz lepiej o dostarczaniu rozrywki sądowi (nie wnikam w
    szczegóły).





    --
    pozdrawiam,

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1