  • Data: 2002-08-02 13:20:56
    Temat: Re: Pytanie do bankowcow
    Od: "BAH" <b...@k...chip.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Jacek Maliszewski" <J...@w...bankier.pl> wrote in message
    news:aidi3p$jk9$1@news.onet.pl...

    > Natomiast mam pytanie konkretne. Czy jest jakis bank w Polsce, ktory w
    > regulaminie konta osobistego nie ma takiego oto zapisu: "Zmiana tabeli
    oplat
    > i prowizjie nie stanowi zmiany regulaminu" ?

    W tym przypadku zmiana połączona była ze zmiana regulaminu,
    który był rozstłany pocztą.
    Można było zmienić pełnomocnictwo ogólne na szczególne
    a także przekształcić rachunek w rachunek wspólny (w tymprzypadku bez
    opłat).

    > Tylko co ma zrobic czlowiek, ktory na kilka lat wyjedzie za granice
    > i nie ma czasu przeglacac stron internetowych?

    A po co bankowi klient, który nie korzysta z kart ?

    > Tym bardziej, ze jest przekonany, ze skoro uslugi wykupione
    > sa darmowe, to nie musi sobie zawracac glowy?

    A skąd to przekonanie ?

    > Postanowilem zaplacic m-Bankowi te 30 zlotych (za dwie karty) . Ja nie
    > zbiednieje. A Bankowi niech to stanie koscia w gardle.

    Słuszna decyzja (obrona kredytu :-))) )

    > I tym optymistycznym
    > akcentem koncze ten przydlugi komentarz i zycze.....
    > szybkiego odplywu klientow z m-Banku :) A wlascicielom banku jak
    > najmniejszych profitow z dzialalnosci, a jeszcze lepiej strat ;-)

    Mamy Ci życzyć "nawzajem" ? :-((

    "klienci" odpłyną (jak Ty) ale "Klienci" pozostaną. :-))

    > "Wogole nie oszczedzam pieniedzy. A szczegolnie w bankach z kapitalem
    > zagranicznym..."

    Jak masz kredyt, to trudno mówić, że oszczędzasz.
    (chyba, że postępujesz jak P.KOwalski z reklamy )

    BAH