    From: Jarek <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Pytanka
    Date: Tue, 24 Oct 2006 23:41:21 +0200

    Bartek napisał(a):

    > /uniosłem sie mode on/
    >
    > Paszoł won szukac samemu.
    > Bosz, jak mnie takie debilne studenty wnerwiają. Skonczy taki matoł uczelnie
    > i jeszcze chce zarabiac, ale do roboty miec asystentkę, chciałby miec
    > wszystko na talerzu.
    > Telewizję wystarczy raz w tygodniu ogladac
    >
    > /uniosłem sie mode off/
    >
    > Pardon, urazonych innych czytających

    Tylko nie debilne.Debilem to Ty jesteś.Po pierwsze jeszcze nie
    skończyłem uczelni, a po drugie to sie tylko grzecznie zapytałem.
    Grupy chyba po to są żeby sobie nawzajem pomagać jak ktoś zna odpowiedz
    na zadane przez innego użytkownika pytanie.
    A tak wogóle to mieszkam w akademiku i nie mam telewizora bo mnie na
    niego nie stać.Nie mam na tyle wolnego też czasu żeby przesiadywać przed
    telewizorem jak niektórzy co tu się wypowiadają i uważają wszystkich
    studentów za matołów.Dobrze że Ty jesteś najmądrzejszy.
    Jeżeli ktoś zna odpowiedz na moje pytania to prosiłbym o pomoc