    From: "FW" <f...@g...SKASUJ-TO.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: RACHUNEK NIEZGODNY Z BRZMIENIEM BRAK DANYCH KREDYTOBIORCY
    Date: Sat, 14 Oct 2006 08:19:38 +0000 (UTC)

    EKRA <l...@p...onet.pl> napisał(a):

    > Użytkownik "FW" <f...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Jaka była kwota przelewu ?
    > Niektóre banki weryfikują nazwę z nr konta od pewnego progu kwotowego - np.
    > Kredyt Bank robi to od kwoty 30 000.
    > Jak brzmiała nazwa odbiorcy ?
    > Może napisałeś tylko GE Money Bank SA.
    > Było gdzieś wpisane imię i nazwisko kredytobiorcy ?
    > Może pomyliłeś konta.
    > Z opisu banku wynika,że nie posiadał na przelewie danych kredytobiorcy.
    > To, że Ty płaciłeś za sąsiada nie ma żadnego znaczenia - masz prawo dokonać
    > spłaty, ale ważne jest aby prawidłowo napisać dane odbiorcy.
> [...]

    Małe podsumowanie

    Przelew poszedł z tytułem: Imię Nazwisko (właściwego kredytobiorcy), spłata
    raty kredytu
    Odbiorca: GE Money Bank (tylko tyle, ale mamy w Polsce tylko jeden bank GE
    Money. Bank to nie Jan Kowalski, których jest pewnie z tysiąc).

    Rata była typowo hipermarketowa, dwieście złotych z hakiem.

    W GE Money nie byłem w stanie uzyskać żadnych informacji, zasłonili się
    tajemnica bankową.

    Zwrot przelewy reklamowałem w swoim banku, dwukrotnie (oddział i infolinia).
    W obu przypadkach zostałem zapewniony, ze przelew był w pełni poprawny i nie
    ma najmniejszego powodu, by został zwrócony.

    We wtorek wieczorem puściłem przelew ponownie, bez żadnych zmian, więc wyszedł
    pierwszą sesją eliksiru w środę.

    Do dziś (sobota) przelew nie został zwrócony, więc zakładam, że tym razem
    został zaksięgowany.

    Wnioski

    Gdybym nie zauważył przez przypadek, że mam w historii uznanie, nie
    zauważyłbym pewnie, że miałem do dyspozycji 200 zł więcej i wydałbym je w
    ciągu miesiąca.
    Znajomy dostałby pewnie pod koniec października pismo z banku, po którym by
    mnie przeklął, że połakomiłem się na dwie stówy.

    Z bankiem, w którym przyjęcie przelewu zależy od widzimisię pracownika nie
    chcę mieć nic wspólnego, a i innym szczerze odradzam GE Money Bank.