  • Data: 2012-05-21 00:51:50
    Temat: Re: Rachunki bankowe - jakich używacie ?
    Od: "Waldek" <m...@n...dam> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Pan Sowa" <p...@g...ru> napisał w wiadomości
    news:jpbnr1$h97$1@usenet.news.interia.pl...
    > Jakich rachunków bankowych używacie ?
    >
    > Ja aktualnie mam :
    > 1) mBank - nadal używam do przelewów, giełdy/funduszy - chociaż planuję
    > się definitywnie wyprowadzić,

    U mnie dosc podobnie, przelewow obecnie namiastka

    > 3) Raiffeisen - otwarte w promocji, obsługa bardzo na plus, oferta też
    > nawet ok. Tyle, że zmiana TOiP spowoduje pewnie zamknięcie rachunku. No i
    > jeszcze nie dostałem premii.

    Ano zobaczymy
    z oplata za karte fakt - troche sobie nagrabili

    > Czego Wy używacie ?

    - BGZ - obecnie podstawowe konto
    - BGZO - zwiazane jako oszczednosciowe do BGZ
    - Inteligo - glownie platnosci netowe + saldo debetowe
    - Meritum - Cofka paliwowa, nienajgorsze oferty lokaty

    - z klonow Czarneckiego
    GOL - zamrozone
    / jeszcze loki bezbelkowe tam wisza - obsluga pod zdechlym psem - do
    kastracji /
    Idea - tylko loki bezbelkowe - obsluga znacznie lepsza + kontakt

    No i BPH - chwilowo ;)
    chyba ze inni zaczna masowo oplaty wprowadzac, wtedy zobaczymy co sie
    ostanie.

    Pozdro