  • Data: 2012-05-21 08:33:23
    Temat: Re: Rachunki bankowe - jakich używacie ?
    Od: "mohonk" <m...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pan Sowa <p...@g...ru> napisał(a):

    > Jakich rachunkĂłw bankowych uĹźywacie ?

    1. ING Direct - moje podstawowe konto + karta debetowa - darmowe
    prowadzenie, darmowe przelewy, wszystkie bankomaty w PL za free pod łatwym
    do spełnienia warunkiem wydania kartą 100 zł / miesiąc, łatwo można otwierać
    i zamykać konta oszczędnościowe

    2. Alior - moje poprzednie konto podstawowe, teraz już bez karty debetowej -
    moim zdaniem bardzo dobra bankowość internetowa i obsługa przez infolinię -
    wyniosłem się od nich z pieniędzmi ze względu na opłatę 5 zł/mies./kartę
    oraz tłumy w oddziałach po wprowadzeniu możliwości darmowego opłacania
    rachunków... konto czeka na lepsze czasy w ofercie Aliora...

    3. Pekao konto internetowe - bez karty prowadzenie darmowe, konto otwarte ze
    względu na kredyt gotówkowy w tym banku, bardzo dobra bankowość internetowa
    (gdyby mieli bezpłatne potwierdzanie transakcji SMS byłoby super), na minus
    fatalna obsługa w oddziałach, powiązanie konta z danym oddziałem, opłaty za
    bankomaty - po spłacie kredytu idzie do zamknięcia.

    4. mBank - bez karty darmowe, trzymane ze względu na SFI i eMaklera,
    zostanie do czasu wprowadzenia przez mBank opłat za prowadzenie rachunku

    5. Meritum Bank - bez karty darmowe, otwarte niedawno ze względu na lokatę
    powitalną na 8,5%, po zakończeniu lokaty chyba idzie do likwidacji.

    6. BGŻ Optima - otwarte ze względu na dobrą ofertę depozytową

    Oprócz tego KK Visa Zakupowa w BPH.

    Pozdrawiam
    mohonk