    From: xbartx <b...@h...net>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Rachunki bankowe - jakich używacie ?
    Date: Mon, 21 May 2012 13:11:43 +0000 (UTC)

    Dnia Sun, 20 May 2012 23:31:11 +0200, Pan Sowa napisał(a):

    > Nadal szukam banku idealnego, który mógłby zastąpić mBank ale im dłużej
    > szukam tym tylko jest gorzej. Jakieś jeszcze pomysły ?

    Ja jako głównego używam Aliora (bez karty debetowej, więc jest całkowicie
    darmowy). Naprawdę dobre www, które można sobie dopasować pod siebie,
    powiadomienia na maila, dobre wyszukiwanie historii, jak masz kartę
    blokady online, no jest prawie wszystko. Jednej chyba rzeczy nie ma co mi
    się w mBanku bardzo podobała. Można było wejść na przelew w historii
    konta i zrobić wykonaj ponownie - w Aliorze tego nie ma, kiedyś pisałem
    ale nie zrobili tudzież nie zrobią. Do tego Aliora BGZO i jest niezłe
    combo. No i oczywiście jak potrzeba karty debetowej to coś kolejnego, no
    ale tutaj na grupie taki tercet to raczej standard i totalne minimum.

    --
    xbartx