    From: "viper" <v...@o...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.wgpw
    Subject: Re: Radoslaw Sikorski: swiety czy wariat?
    Date: Sun, 21 Mar 2010 15:37:44 +0100
    Sender: n...@n...onet.pl

    > Powtarzam nie rozumię was Vipery, Anatole, XXL-e. Po cholerę brniecie w to
    > gówno. Po co ?.
    > Z powodu szmalu publicznie robicie z siebie idiotów ?. Dobrze się wam żyje
    > na koszt podatnika ?.
    >
    > Nie rozumię cię Viper i nie zrozumię.
    >
    > EOT
    >
    > --
    > Pozdrawiam
    > Endriu
    > http://drendriu.ovh.org/

    jak już Endriu chcesz nauczac Naród, to może jednak rób to w zgodzie z
    ortografią... nie pisze się "nie rozumię" tylko "nie rozumiem" bystrzaku... po
    drugie nigdy nie wziąłem ani grosza z "pieniędzy podatnika"... nawet gdy po
    zamknięciu działalności gospodarczej przysługiwał mi zasiłek to olałem ich
    ciepłym moczem... napisz do mnie jeszcze raz taki tekst to przestaniemy
    żartowac... po drugie z tobą dyskutuje się jak z niepełnosprytnym... zadaję ci
    pytanie które jest dla ciebie niewygodne a ty odpowiadasz zupełnie na inny
    temat... problem w tym, że prawie wszystkie pytania są dla ciebie niewygodne...
    ale spróbuję jeszcze raz... tylko jak nie potrafisz na nie odpowiedziec to nie
    odpowiadaj, bo jak znowu odpowiesz debilnym linkiem z debilnego źródła to
    wpadnę w furię... na pytanie dlaczego Mikke załatwia nieporozumienia
    towarzyskie przy pomocy noża odpowiedziałeś że kolesia z LSD też ktoś skaleczył
    nożem... a co to kur... ma do rzeczy... To Mikke sam powiedział że to było
    nieporozumienie towarzyskie nie prezydent Mysłowic... każdy kto widział jego
    burackie i chamskie zachowanie ma już pełną jasnośc, ale jeszcze jedna rzecz
    mnie nurtuje... w biografii Korwina stoi, że w 1977 roku wyjechał na atrakcyjne
    półroczne stypendium do Paryża... każdy kto zna tamte czasy wie, że na takie
    stypendium nie mógł wyjechac "wróg ludu", nie było takiej opcji... mój ojciec
    który był genialnym wynalazcą mimo licznych zaproszeń nie mógł wyjechac, a gdy
    proponowali mu wstąpienie do partii to pozdrawiał ich środkowym palcem... i
    dlatego nigdy nie wyjechał w tamtych czasach z kraju pomimo wielu
    wstawiennictw... więc odpowiedz mi na pytanie, jak to się stało że znany
    działacz, a obecnie tępiciel agentów Korwin Myszka Mikke w 1977 wyjechał na
    megaatrakcyjne stypendium? W tamtych czasach nikt przypadkowy paszportu nie
    mógł dostac... Dla mnie to jest troszkę niejasne, ale to oczywiście tylko moje
    odczucie...