  • 11. Data: 2012-04-03 18:50:53
    Temat: Re: Rafi daje 200 zeta
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 03.04.2012 18:44, Izydor pisze:

    > Tylko zwracaj baczną uwagę na to co podpisujesz bo w moim przypadku
    > skończyło się na tym że sobie odpuściłem, Wybrałem oddział jako miejsce
    > podpisania umowy - babka niezorientowana w temacie kaze mi drugi raz
    > wypełniać wniosek. Druga w końcu jej tłumaczy że nie trzeba, że
    > wystarczy wydrukować potwierdzenie. Na potwierdzeniu zaś widnieje że nie
    > jestem zainteresowany kartą - ergo nici z promocji. Podziękowałem,
    > wyszedłem.

    Ta, u ktorej podpisywalem, byla zorientowana w temacie i poszlo szybko -
    wydrukowala potwierdzenia, ktore podpisalem. Zalozylem sobie przy okazji
    lokacyjne i walutowe. Dodatkowo przypomniala o wszystkich warunkach,
    ktore trzeba spelnic, zeby dostac premie.
    Co ciekawe - login i haslo do bankowosci elektronicznej zostal taki sam
    jak mialem wczesniej z kontem premium.
    A wlasnie, co do premium. Jak wspomnialem kobiecie, ze mialem takie
    konto to sie zaczelo.
    Rozmawialismy chyba 20 minut - starala sie mnie namowic na KK, lokaty
    strukturyzowane i inne produkty. Pogadalismy o inflacji, podatkach i
    rekomendacjach. Powiedziala, ze jak bede mial jakies pytania i problemy
    to zebym dzwonil, dostalem wizytowke. W porownaniu z moimi
    wczesniejszyim kontaktami z raiffim to bylo 1000% lepiej.

  • 12. Data: 2012-04-03 19:09:04
    Od: Izydor <i...@w...pl>

    On 2012-04-03 18:50, neoniusz wrote:

> [...]
    > to zebym dzwonil, dostalem wizytowke. W porownaniu z moimi
    > wczesniejszyim kontaktami z raiffim to bylo 1000% lepiej.

    Farciarz, ja do bydgoszczy bede jezdził a do raifajzena nie zerkne :)

  • 13. Data: 2012-04-03 19:15:08
    Od: Pan Sowa <p...@g...ru>

    W dniu 2012-04-03 18:50, neoniusz pisze:
> [...]
    > to zebym dzwonil, dostalem wizytowke. W porownaniu z moimi
    > wczesniejszyim kontaktami z raiffim to bylo 1000% lepiej.

    Ja natomiast również średnio byłem zadowolony z obsługi w oddziale ale
    byłem zaraz przed zamknięciem oddziału więc mogę to zrozumieć :)

    Natomiast wszystko poszło sprawnie, nie naciągano mnie na jakieś kolejne
    super produkty (nie trawię ofert super planów oszczędnościowych na
    emeryturę czy innych rewelacyjnych inwestycji w kawę czy trawę).

  • 14. Data: 2012-04-04 01:35:34
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    W dniu 2012-04-03 19:09, Izydor pisze:
    > Farciarz, ja do bydgoszczy bede jezdził a do raifajzena nie zerkne :)

    <http://youtu.be/q9ut3jdWBVc?t=3m25s> - uważaj, bo po promocji trafisz
    jeszcze na jakąś gablotę w Rajfim ;)

    K.

    --