eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiRaiffeisen - archaizmRe: Raiffeisen - archaizm
  • Data: 2007-06-06 18:24:19
    Temat: Re: Raiffeisen - archaizm
    Od: "MK" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    "MarekZ" <m...@t...irc.pl> wrote in message
    news:f46su6$gje$1@atlantis.news.tpi.pl...
    >
    > Wiesz, miałem lub mam już 5 różnych KK tego banku i nie mam takiego
    > wrażenia. Co więcej jeżeli chodzi i kompetencję obsługi w oddziale oraz na
    > infolinii, to uważam, że ten bank znajduje się wręcz w czołowce polskiej
    > stawki. Podobnie jeśli chodzi o tempo załatwiania spraw.
    >

    Nie wypowiadam sie nt. obslugi, bo jeszcze nie mam az takiego doswiadczenia
    z nimi zeby moc to ocenic.

    >
    > Nie pamiętam czy mnie o to pytali. W każdym razie zawsze jak pytają mam
    > jedna odpowiedź - nic nie mam.
    >

    Na pewno pytali, chyba ze to nie byl Twoj pierwszy kontakt z Raiffim. Jak
    przenosilem karta do Mille z ktorym wczesniej nie mialem kontaktu zapytali
    tylko o dane teleadresowe moje i pracodawcy, nawet do dochody nie zapytali.
    W przypadku BZWBK bylo podobnie, musialem tylko napisac ile zarabiam.

    >
    > Fakt, to jest nieracjonalne. Niczego to także nie utrudnia jesli ktos chce
    > wielokrotnie przenosić tę sama kartę do innych banków, bo gdzie indziej
    > biora kopie.
    >

    Wyobraz sobie, ze zmieniles zdanie, bo na rynku pojawila sie lepsza oferta.
    Masz prawo do odstapienia od umowy w ciagu 10 dni i chcesz z niej skorzytac.
    Gdyby tamtem bank mogl sie zadowolic kopia, ale musialby zobaczyc oryginaly
    (jak np. mille) to nie moglbys przeniesc karty, bo Twoje wyciagi sa w innym
    banku. Ablo gdyby sie okazalo, ze kilka lat po rozwiazaniu umowy bank Ci
    przysyla informacje, ze sie z czegos nie rozliczyles... nie mozesz pokazac,
    ze wszystko co bylo na wyciagach zaplaciles...

    >
    > To także minus, choć nie miałem okazji sam przetestować. Nigdy nie brałem
    > karty dodatkowej.
    >

    W wiekszosci bankow karte dodatkowa mozesz zamowic przez telefon lub
    Internet, w regulaminie Raiffiego jest napisane, ze jak nie ma podpisu
    posiadacza karty dodatkowej to odmawiaja jej wydania.

    >
    > I nawet mnie raz taki numer spotkał. Włączono mi ProtectoraPlus czy coś
    > tam. Nie zapłaciłem, złozyłem reklamację, naturalnie uznaną. Ale zgoda,
    > powinno być odwrotnie. Puste miejsce powinno odpowiadac wyrażeniu zgody.
    >

    Banki, ktore klada nacisk na dobra wspolprace maja jasna zasade, jesli
    klient chce miec usluge dodatkowa, a zwlaszcza platna, wyraznie musi to
    zaznaczyc. Pozostawienie pustych miejsc daje mozliwosc dopisania czegos do
    wniosku. Jest to bardzo wazne zwlaszcza tam gdzie dokument sporzadzany jest
    tylko w jednym egzemplarzu.

    >
    > Najmniej? Mam z grubsza przeciwne wrażenie.
    >

    Coz, ja to porownuje z BRE, Citi, Mille, BZWBK i Fortisem. Tak mi wyszlo...

    MK

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1