    From: Mithos <f...@a...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Raiffeisen - archaizm
    Date: Wed, 06 Jun 2007 23:49:30 +0200

    MK napisał(a):
    > To tym bardziej bezsensowne jest zadanie takich danych.

    Podaj cokolwiek.

    > Mi wyraznie powiedziano, ze oryginal, a ze zrobily to 2 osoby to nie mam
    > powodu zeby nie wierzyc.

    Ja aktualnie wyrabiam tam druga karte i nigdy oryginalow nie dalem. A
    jedna karte juz ma.

> [...]
    > od umowy to juz lekka przesada. Nie rozumiem dlaczego klient faktycznie
    > go nie dostaje, a jest dolaczony do wniosku. Zobaczymy czy przyjdzie
    > wraz z karta. Na usprawiedliwienie mozna dodac, ze jest on dostepny na
    > stronach internetowych banku, ale skoro nie jest przekazywany klientowi
    > to nalezaloby zmienic tresc oswiadczenia na "zostalem poinformowany o
    > mozliwosc odstapienia od umowy" lub podobnego. Jesli mowi sie klientowi
    > zeby podpisal cos co nie jest zgodne z prawda to raczej nie zwieksza
    > wiarygodnosci instytucji zaufania publicznego...

    Ja regulamin dostalem. A druku odstapinia nie dostalem ale nie musilem
    tz nic podpisywac, ze takie cos otrzymalem.

    > Ale regulamin czytales?
    > §8 4st 6
    > Użytkownik Karty dodatkowej składa na Wniosku/Formularzu,
    > stanowiącym załącznik do Umowy Karty, wzór podpisu. Brak podpisu
    > Użytkownika Karty dodatkowej skutkuje odmową wydania Karty dodatkowej.

    Karty dodatkowe mnie nie interesuja. Nie znam wiec tej tematyki.

    > Sa pewne zgody konieczne to przeprocesowania wniosku (bank wcale nie
    > musi pytac o zgode na sprawdzenie w BIKu, bo samo podpisanie wniosku
    > daje takie prawo bankowi), ale sa i takie, ktore nie sa konieczne i
    > skoro ustalono telefonicznie, ze ktos nie chce korzystac z ubezpieczenia
    > to powinno byc to zaznaczone, jesli nie jest, to wzbudza moja
    > podejrzliwosc, ale w koncu to bank decyduje o tym jaki chce miec
    > wizerunek...

    Prawde mowiac to nie pamietam jak to bylo, wiec nie bede sie upieral.
    Natomiast ostatnio przeraialem otzymanie VISA Gold w Millenium i to co
    podalem telefonicznie bylo zgodne z tym co dostalem od kuriera.

    > Juz pisalem, ale powtorze jeszcze raz. Nie oceniam kompetencji doradcow.
    > moja ocena dotyczy procesu zwiazanego z wydaniem karty. Wiedzy doradcow
    > nie sprawdzalem, bo wiem juz jak dzialaja karty, a przed zlozeniem
    > wniosku zapoznalem sie z oferta.

    W moim przypadku proces wydania karty byl taki jak byc powinien. Nie mam
    zadych zastrzezen.

    Co prawda jak bylem kiedys tam w oddziale to spotkalem sie z wybitna
    niekompetencja jednej z pracownic (oddzial kolo Kruczej, Wawa) ale takie
    cos moze sie trafic wszedzie i przyzwyczailem sie do tego.

    --
    pozdrawiam
    Mithos