    From: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Raiffeisen - konto osobiste
    Date: Thu, 2 Apr 2009 19:40:22 +0000 (UTC)

    Dnia 02.04.2009 Tristan <n...@s...pl> napisał/a:

    > Wow, widzę, że moda retro idzie. :D Jeszcze parę lat i premier-bez-konta
    > stanie się patronem niegdysiejszych zbieraczy kart :D

    No nie, bez konta to przegięcie, natomiast bez karty po prostu da się żyć.
    Da się żyć z kartą, więc nikomu nie będę odradzał jej używania. W zasadzie
    równie dobre jak nieużywanie (chociaż ja wolę nie używać ze względu na
    potencjał fraudu, a ten w tym dzikim kraju potrafi być kłopotliwy). Tylko
    dziwi mnie ta kartomania, że jak nie przyjmują kart, to nie kupię itd itp.
    Dziecinada. No chyba, że ktoś to robi dla tych punktów BP, czy innych tam
    groszowych bonusów. Ja tylko straciłem na KK, bo z punktów BP to mam
    skrobaczkę do szyb, a z KK to na skutek niepilnowania limitów do zwolnień
    mam już ze stówę w plecy. :)

    Ja trzymam KK tylko do rzeczy, w których jest niezastąpiona, czyli
    niespodziewanych wydatków (zwłaszcza w okolicznościach braku bankomatu), do
    płatności bez autoryzacji (autostrady, automaty do biletów) i do różniastych
    kaucji (wynajem samochodów, jachtów).
    --
    Samotnik