  • Data: 2012-02-17 14:26:18
    Temat: Re: "Ratowanie" Grecji...
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "witrak()" <w...@h...com> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:jhln1r$gts$...@s...cyf-kr.edu.pl...

    > nienienie (za GS :-)
    > Zawsze lepiej wykupić tuż przed - straty mniejsze.

    Zobaczysz, że nikt tego nie kupi. Nie w takim stanie rozkładu państwa jaki
    będzie miał miejsce. Są zdecydowanie bardziej perspektywiczne miejsca do
    ryzykownego inwestowania, np. Afryka. Nie kupią tego, pozwolą aby się
    zawaliło w gruzy, dopiero z gruzów będą wybierać najcenniejsze kawałki i
    najcenniejszych ludzi. Dla przeciętnego greckiego robotnika czy też Greka
    obecnie zatrudnionego w sferze budżetowej to będzie naprawdę tragedia.
    Nasili się ubóstwo, to i nasili się złodziejstwo. Nasili się złodziejstwo,
    to kraj stanie się zdecydowanie mniej atrakcyjny dla bogatszych turystów.
    Stanie się mniej atrakcyjny dla bogatszych, to spadną wpływy z turystyki.

    Nie żeby mi ich było jakoś bardzo szkoda, bo sami się do kołchozu pchali, a
    i skonsumowali z kołchozowych środków niemało. Ale przeciąganie tego w
    czasie niczego nie poprawi. Ja obstawiam, że najpóźniej w lecie tego roku w
    Grecji posypią się trupy na demonstracjach w ilości tysięcy sztuk. A może i
    szybciej, zobaczymy.