  • Data: 2012-02-16 21:47:49
    Temat: Re: "Ratowanie" Grecji... [+Ostrzeżenie :-) ]
    Od: "witrak()" <w...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

    TZ <g...@t...cy[ROT13]> wrote on 2012-02-16_22:23

    > W czwartek, 16 lutego 2012, o godz. 21:44:34, napisałeś na temat: ""Ratowanie"
    > Grecji... [+Ostrzeżenie :-) ]"
    > witrak() w...@h...com, news:jhjpm0$rac$1@srv.cyf-kr.edu.pl

    Nie chcę Ci psuć humoru, ale muszę: jak czegoś nie rozumiesz to
    nie neguj. Poniższe jest raczej powszechnie uznaną prawdą ekonomiczną.

    A potem jeszcze:

    > To jest właśnie to o czym ciągle sam wspominasz, czyli demagogia w czystym
    > wydaniu plus to o czym pisał Jarek Andrzejewski -- erystyka.

    Co Ty ze mnie takiego potwora robisz ? ;-)
    Ja *delikatnie* chciałem Ci dać do zrozumienia, że tymi swoimi nie
    popartymi argumentami a skrajnymi, powtarzanymi za kiepskimi
    źródłami wypowiedziami dołączasz się sam do grupy ignorantów
    ekonomicznych (nie jest to aż takie złe towarzystwo - są w nim
    politycy, posłowie, moherowe berety i wiele wiele innych grup...).
    Bo chyba przyznasz, że taka frakcja w naszym społeczeństwie jest ?
    Co ?

    witrak()