  • Data: 2007-09-28 19:10:11
    Temat: Re: Regulamin KK
    Od: "MarekZ" <m...@t...irc.pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:fdjilt$cb0$1@news.onet.pl...

    > Jak komus ciezko dostac limit 40k to chyba lepiej dla niego zeby takowego
    > limitu nie mial, nawet na wielu kartach. Bo moze sie latwo utopic.

    Tak? Ja nie sądzę abym dostał limit 40k bez jakichś specjalnych zabiegów,
    gdyż nie jestem w stanie udokumentować odpowiednich dochodów jak sądzę -
    przypuszczam, że nosi się do takiego limitu jakieś papierki. Za to z limitem
    wielokrotnie wyższym na kartach nie ma żadnego problemu, bez papierków. I
    aktywnie z tego limitu korzystam, na razie jakoś się nie utopiłem i raczej
    nie zamierzam. Tak że tego rodzaju oceny mogą być obarczone sporym błędem.
    Co więcej chyba jest jakaś górna granica w bankach takich limitów w koncie,
    zapewne typowo właśnie gdzieś w okolicy 50k.

    Naturalnie ja nie zaprzeczam, że takowy limit jest przecietnie rzecz biorąc
    tańszy, wykorzystuję podobny produkt (WWJ). To jest zawsze kompromis ceny
    oraz dostępności i czasu jaki trzeba temu poświęcać. Gdyby jakiś bank dał mi
    sensownie oprocentowany limit 250k, raczej bym zamienił te karty na taki
    limit. Choć nie tak całkiem bez namysłu, bo przy 1% prowizji to już 2,5k
    rocznie. A moja specyfika korzystania jest taka, że sa to bardzo krótkie
    okresy wykorzystania, natomiast kwoty względnie wysokie i z góry
    przewidywalne albo przynajmniej dowolnie skalowalne. Tak więc prowizja 3% na
    karcie za wypłatę gotówki może ją zdyskwalifikować do takiego użytku,
    natomiast nawet 24% rocznie odsetek - nie.

    marekz