  • Data: 2012-09-30 18:52:16
    Temat: Re: Renegocjacja kredytu z bankiem po śmierci kredytobiorcy
    Od: SQLwiel <"[nick]"@guglowapoczta.com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-09-30 16:24, m pisze:

    > No własnie. Biorąc pod uwagę że taki komornik może kilka godzin spędzić
    > na sporządzaniu spisu, to wychodzi okolice pół średniej krajowej, może
    > cała, może więcej.
    >
    > Stąd nie wiem dlaczego tak często jest to polecana metoda a jednocześnie
    > ci którzy polecają - nie wspominają nic o tym że to może tyle kosztować.
    >
    > p. m.

    No - ale popatrz na to od strony krowy... ;)

    Tzn - spadkobiercom wpadają cudze pieniądze i oni chcą jeszcze nie
    ponosić z tego tytułu żadnych kosztów.

    Przecież gdyby spadkodawca chciał o nich zadbać, to zadbałby zawczasu w
    odpowiedni sposób. A jeśli spadkobiercy byli spadkiem zainteresowani, to
    powinni byli zadbać o przyjazne relacje ze spadkodawcą z odpowiednim
    wyprzedzeniem.
    Państwo i jego cyngle (notariusze, komornicy) występują tutaj w
    naturalnej dla siebie roli sępów i hien. Polecam film "Grek Zorba". To
    jeszcze z czasów, kiedy kino było sztuką i coś mówiło.

    --

    Dziękuję i pozdrawiam. SQLwiel.