    From: "G W" <g...@g...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.wgpw
    Subject: Re: Rentowność OFE
    Date: Thu, 10 Mar 2011 11:44:31 +0000 (UTC)

    skippy <m...@t...moon> napisał(a):

    > Użytkownik "G W" <g...@g...pl> napisał w wiadomości

    > to już 16 prośba o 2 liczby

    > wychodzi na to, że nie

    No właśnie zaczynam wątpić w szczere intencje roota wyjaśnienia czegokolwiek
    W sumie dość to szokujące że centralnie ignoruje prostą prośbę.
    Jako że temat zostałby prawdopodobnie zamknięty zaraz po podaniu tej
    wartosci, a zamiast tego zaczyna sie rzeźnia z "ogarnianiem", "odsyłaniem do
    wiki" oraz pytaniem o "ilosc skonczonych klas" przestaje wierzyć w dobre
    intencje grupowicza. Anyway mógłby chociaż powiedzieć dlaczego nie chce
    podać owej wartosci. To chyba EOT z mojej strony. Tez sie zmęczyłem.

    george