  • Data: 2013-08-21 17:01:08
    Temat: Re: Rostowski na wylocie.
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca) szukaj wiadomości tego autora

    Jarek Andrzejewski <p...@g...com> writes:

    [...]
    > A już zupełnym kuriozum dla mnie jest konieczność składania w urzędzie
    > np. prawomocnych warunków zabudowy wydanych przez ten sam urząd i
    > opatrzonych pieczęcią tegoż urzędu albo konieczność uzyskania zgody na
    > wycięcie roślin na własnej ziemi.

    Akurat z tymi roślinami to bym się tak nie rozpędzał. W stanach była
    swego czasu pełna dowolność. Trochę za dużo wycięli drzew/krzewów w
    środkowych stanach i było "Dust Bowl" :|

    Natomiast co do składania papierów wydanych przez ten sam urząd to
    całkowita zgoda. Nawet ustawodawca to zauważył i wprowadził do KPA art
    220.

    KJ

    --
    http://wolnelektury.pl/wesprzyj/teraz/
    How many Bavarian Illuminati does it take to screw in a lightbulb?

    Three: one to screw it in, and one to confuse the issue.