eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiRozliczenie biletów Wizzair a VE InteligoRe: Rozliczenie biletów Wizzair a VE Inteligo
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: "Szymon" <s...@W...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Rozliczenie biletów Wizzair a VE Inteligo
    Date: Sat, 18 Mar 2006 23:04:54 +0000 (UTC)
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 40
    Message-ID: <dvi3mm$g10$1@inews.gazeta.pl>
    References: <dvh6gm$ce1$1@inews.gazeta.pl> <441c2dad$1@news.home.net.pl>
    <dvhgst$pse$1@inews.gazeta.pl> <441c6a60$1@news.home.net.pl>
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1142723094 16416 172.20.26.236 (18 Mar 2006 23:04:54 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Sat, 18 Mar 2006 23:04:54 +0000 (UTC)
    X-Forwarded-For: 172.20.6.65
    X-Remote-IP: host-81-190-110-173.gdynia.mm.pl
    X-User: szymon2
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:380563
    [ ukryj nagłówki ]

    Grzegorz Kamionka <k...@T...data.pl> napisał(a):

    > Moim zdaniem generalnie jest to delikatna sprawa bo:
    >
    > - z jednej strony mamy formalną poprawność (cała procedura zgodna z umową)
    > Inteligo

    podkreślam tylko, że umowa z Inteligo może zawierać błedy prawne, które
    czynią, że poszczególne jej zapisy nie są ważne. Od jakiegoś czasu wszystkie
    akty prawne zawierają klauzule, że zapisy regulaminów i umów niezgodne z
    ustawami nie są wiążące prawnie.

    > Być może Inteligo uznaje reklamacje z powodu przewalutowania z PLN
    docelowo
    > na PLN które samo w sobie jest dziwne, ale formalnie zgodne z regulaminem.

    jw. + to co pisałem w innym poście + :

    jeżeli jest słuszne moje podejrzenie, że cała różnica (czyli niesłusznie
    ściągnięta "prowizja") pozostaje w Inteligo, to parawan z procedurami VISA i
    trzymiesięcznym przedawnieniem jest nadużyciem ze srony banku. W przypadku
    kiedy Inteligo pobiera prowizję od bezgotówkowych transakcji zagranicznych
    ralizowanych w PLN (a WSZYSTKIE bezgotówkowe transakcje zagraniczne są wg
    tego samego regulaminu bez prowizji) - to moje dochodzenie praw od Inteligo
    nie powinno być ograniczone procedurami VISA tylko regulaminem, a ten w
    punkcie § 84 nie mówi nic o 90-dniowym terminie reklamacji.

    Podtrzymuję tezę, że Inteligo oszukuje mnie jako klienta zrzucajac winę na
    rozliczenia VISA, podczas gdy cała oszukańcza procedura ma miejsce w banku
    (na podstawie wadliwego regulaminu) i pieniadze też w tym banku pozostają.

    A w ogóle ktoś mi może wskazać podstawę tego 90-dniowego okresu na skłądanie
    reklamacji karcianych?
    Ja w regulaminie w rozdziale dotyczącym kart tego w ogóle nie widzę.

    Pozdrawiam
    Szymon

    --
    Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1