  • Data: 2010-10-05 19:05:44
    Temat: Re: Rząd potwierdził docelową inflację do 3,5%
    Od: totus <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Endriu wrote:

    > A co śmiesz twierdzić, że PKB w ostatnich latach - analogicznie jak podaż
    > pieniądza - przyrastał w stosunku 20% w skali rocznej ?.

    To jest cały Twój sposób dyskusji. Procent składany do dla Ciebie: 100% w 5
    lat to jest 20% rocznie. Takie chwyty stosuj u swojej cioci na imieninach
    gdzie wszyscy są tynkarze i nikt na niczym się nie zna. Powtórzę Ci jeszcze
    raz. Inflacja to przejaw nadmiaru pieniądza nad wartością towarów na rynku,
    dostępnych za te pieniądze. Nic tu nie ma o PKB. Wyżej cytujesz mój list ale
    go nie przeczytałeś lub udajesz, że nie zrozumiałeś. Dla inflacji nie ma
    znaczenia czy towary są z rodzimej produkcji czy z importu. Przyrost
    produkcji może być ujemny i inflacji nie będzie. Takie zjawisko występowało
    w tym roku w USA. Nie rżnij głupa większego niż jesteś. Śmiem twierdzić, że
    wykazujesz się matolstwem w tej rozmowie.