  • Data: 2010-10-06 11:04:14
    Temat: Re: Rząd potwierdził docelową inflację do 3,5%
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "walter" i8hhud$up2$...@n...onet.pl

    > btw dopalaczy to fajne alibi
    > jak młody powie w szpitalu że przyćpał to znaczy że posiadał narkotyki, a to
    interes prokuratora
    > a jak powie, że dopalaczem - to już nie
    > mamy wiec same zatrucia dopalaczami i nic narkotykami

    Chyba o to chodziło, aby dopalaczami (wkładanymi do klasera) jakoś zalegalizować
    narkotyki.

    Tusk kolejny raz ma u mnie plusy -- za to, że sam nie ,,wkłada do klasera'',
    ale zabiera się za walkę z dopalaczami chyba poważnie. Szkoda, że dopiero na
    interwencję ,,dzieci Hitlera'', ale lepiej późno niż wcale. :)

    Najwyraźniej nie tylko gospodarcza granica będzie przemieszczała
    się z Niemiec na wschód Europy, ale i kulturalna granica. :)

    Może któregoś razu Erika, jako już szefowa całych ;) Niemiec, nakaże
    wojowanie z cieciami, którym się miesza w głowach. Może dożyję czasu,
    gdy adwokat nie będzie trząsł się ze strachu przed cieciem-mordercami
    a cieć-morderca zasiądzie na ławie oskarżonych...

    -- Staniesz przed sądem za swoje bluźnierstwa.
    -- Mam nadzieję, że mnie szybko posadzą. ;)

    Na razie polityka Jana Pawła II zbiera obfite żniwo zniszczenia moralności.
    Właściciel 100 (stu) punktów sprzedaży dopalaczy nazywa mordowanie ludzi
    ,,prowadzeniem działalności gospodarczej''.

    Wolno mi mieć mieszkanie, ale nie wolno mi w nim mieszkać!!!
    Mieszkanie ma czekać lepszych czasów. Niemiec weźmie je, na kominie umieści
    nasadę kominową (za 100 złotych) i będzie w nim mieszkał. Ja nie mogę
    umieścić takiej nasady -- z przyczyn politycznych!!!

    Aby było jaśniej -- raz jeszcze przypomnę, że problemem nie są pieniądze,
    ale zezwolenie na instalację nasad na MOICH kominach - wiodących od mojego
    mieszkania do ,,nieba'' bez zahaczania o mieszkania innych osób. Mieszkanie
    jest moje (mam na to ,,akt notarialny'') i moje całe kominy należą do tegoż
    właśnie mieszkania, nie są jakoś uwspólnione. Wspólny jest dostęp do wylotów
    kominów.

    Nasady nie są niebezpieczne, nie są ,,nowatorskie'' (nie ja je produkuję, nie
    ja je wymyślam itd.) ale są skuteczne. Kominiarz by zarobił na montażu, producent
    by za robił na produkcji, sprzedawca by za robił na sprzedaży, ja miałbym świeże
    powietrze i mniejsze trudności ze swoimi kolanami i ze swoimi płucami...

    Tymczasem poprawienie (doprowadzenie kominów do prawidłowej pracy) jest ZABRONION W
    POLSCE!!!!

    Swoją drogą -- taniej wypłacić odszkodowania mordercom (sprzedawcom dopalaczy) niż
    grzebać i leczyć ofiary narkotyków. Jednak Olewnik pokazuje -- zapłacenie okupu
    niewiele daje, gdyż morderca pozostaje mordercą. Po otrzymaniu odszkodowań
    sprzedawcy dopalaczy rozwiną inne ,,działalności gospodarcze''.

    Państwo polskie wraz z polską częścią Kościoła rzymskokatolickiego przez ćwierć wieku
    prowadzi wojnę ze mną, nazywając mnie dzieciobójcą (dzień dobry księdzu Łazewskiemu
    i księdzu Koszewnikowi -- obaj byli swego czasu duszpasterzami akademickimi w
    Białymstoku
    i to oni właśnie w mojej obecności oskarżyli mnie o rzekome dzieciobójstwo, opierając
    się o rewelacje, zgodnie z którymi depresja jest karą Bożą za dzieciobójstwo) podczas
    gdy ze sprzedawców śmiercionośnych ,,eksponatów kolekcjonerskich'' i państwo czerpie
    zyski, i duchowni czerpią zyski, a ja nigdy nie byłem ani zwolennikiem aborcji, ani
    jej sympatykiem, ani nikogo nie namawiałem do aborcji (wszędzie u mnie w tym poście
    aborcji w sensie zabijania nienarodzonych ludzi) ani nie zmuszałem nikogo do aborcji,
    ani nie przyczyniłem się świadomie do niczyjej aborcji...

    Ja jestem stale truty wyziewami z kominów.
    Nie wolno mi jednak pozwolić na walkę z nieuczciwymi administratorami -- w imię
    Boga!!!

    -=-

    Nie wiem, czy każdy z Was wie o tym, że plantatorzy tytoniu
    w Polsce dostają dopłaty rządowe/państwowe do swej działalności!

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'