  • Data: 2010-10-05 20:13:41
    Temat: Re: Rząd potwierdził docelową inflację do 3,5%
    Od: "Czesuaw P." <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "dziegiec" <d...@g...com> napisał w wiadomości
    news:19bd9dc3-7712-4442-ae85-207d917ac2be@n3g2000yqb
    .googlegroups.com...
    On 4 Paź, 23:53, "Eneuel Leszek Ciszewski"

    > Wydaje Ci się, że media epatują dopalaczami bo coś się nagle ostatnio
    > w temacie zmieniło?
    > Odważna hipoteza. Ja stawiam na to, że zabrakło tematów zastępczych.

    Jest zapewne jeszcze inaczej:

    świat narkotykowy traci rynek na rzecz mniej lub bardziej legalnie i
    oficjalnie działajacych sklepów i hurtowni środków kolekcjonerskich.

    Więc walczy z tym za pomocą rządu i polityków sprzedajnych jak dziwki (za
    bycie w mediach wszystko, a kto wie za jaką kasę jescze w kieszeń pakowaną).
    Do tego nie inwestując w tą walkę własnych środków - bo zapłaca za to
    podatnicy/ja-ty/społeczeństwo pieniedzmi wydawanymi przez (znowu pojawia
    sie!) rząd don-kichotów (albo i don-aldów jak kto woli).

    --
    Mam pierdolca - zbieram na psychiatrę.

    Proszę o wsparcie
    mBank 28 1140 2004 0000 3002 3182 2875