  • Data: 2010-10-06 10:36:54
    Temat: Re: Rząd potwierdził docelową inflację do 3,5%
    Od: totus <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    walter wrote:

    > Użytkownik "Eneuel Leszek Ciszewski"

    > btw dopalaczy to fajne alibi
    > jak młody powie w szpitalu że przyćpał to znaczy że posiadał narkotyki, a
    > to interes prokuratora
    > a jak powie, że dopalaczem - to już nie
    > mamy wiec same zatrucia dopalaczami i nic narkotykami

    Każda prohibicja to głupota. Nie likwiduje skutków, nie likwiduje przyczyn,
    powoduje tylko olbrzymie koszty osobowe i ekonomiczne. Biurokratom się
    zdaje, ze jak napiszą coś na papierze, to tym zmienią rzeczywistość.
    Spodziewać się od człowieka, który handluje po to by zarabiać, by za darmo
    wychowywał moje dziecko z narażeniem własnego interesu ekonomicznego jest
    mało mądre i nie zdaje egzaminu. Ja po handlarzu alkoholem nie spodziewam
    się by wychowywał moje dziecko w abstynencji. Mam taką propozycje by do
    konstytucji RP wpisać, że powodzie w Polsce są zakazane. Każda powódź w
    Polsce będzie niezgodna z konstytucją. Będą możliwe wszelkie konsekwencje
    włącznie z pozbawieniem obywatelstwa. Trzeba czymś twardym walnąć się w
    głowę by po tej pustocie się echo rozeszło.