  • Data: 2009-10-12 08:39:19
    Temat: Re: Rzeczpospolita lepsza od Trybuny?
    Od: "viper" <v...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > "Drukarka CBA" to chyba cytat z zastępcy redaktorka naczelnego Piotra
    > Stasińskiego z Gazety Wyborczej.
    > Nie sądziłem, że z taką łatwością można sobie przyswoić to stwierdzenie
    > uznając za własne.
    > DJ

    nie buduj mnie... o Rzepie jako drukarce pisu mówi się od niepamiętnych
    czasów... to nie Stasiński to wymyślił... i jeszcze jedno... zauważyłem, że w
    swoich wypocinach używałeś zwrotów, które nie chwaląc się dawno temu
    wprowadziłem do slangu giełdowego... nie zauważyłem byś się na mnie powoływał
    he he...