  • Data: 2011-02-15 00:13:04
    Temat: Re: SKOK to ludzka instytucja finansowa
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "Jan Werbinski" 4d58b43b$0$2447$6...@n...neostrada.pl

    > Można wychować na odpowiedzialnych. Branie kredytu bez posiadania zabezpieczenia,
    aktywów jest nieodpowiedzialne.

    Chyba raczej:

    Branie kredytu przez śmiertelników jest nieodpowiedzialne.

    Pomijam kłopoliwą konstrukcję gramatyczną.
    (ja bym Tobie nie zaufał -- nie potrafisz pisać)

    0. Czym zabezpieczać kredyt wysoki na 2200 złotych?
    Same zarobki nie wystarczą? to jakiś koszmarnie
    duży kredyt?
    1. Prosisz i masz? Bank nie sprawdza niczego?
    A może zmarła córka wyłudziła?

    > Ona ją tak wychowała, że ta nie wiedziała czym jest pieniądz i kiedy można oberwać.

    Wychowała na śmiertelniczkę?

    tysięcy zł od banku, to tym bardziej powinien umieć

    > I przy takich zarobkach nie miała 4000 zł na plusie po śmierci? Była głupia, albo
    rozrzutna. W sumie to to samo.

    Głuchy podsłuchał opowiadanie niemowy
    o tym, jak to niewidomy wzruszył się na widok tęczy...

    Ty w ogóle pojmujesz, o co tu chodzi? :)
    Chyba nie. :)

    > Jak to nakarmi? Wolałbyś żeby np Twoje depozyty w SKOK były niespłacone z powodu
    głupoty jakiejś baby?

    Głupiej, bo zmarłej? Ty dobrze czujesz się?

    SKOK mógł umorzyć krechę w wysokości 2200 złotych.
    Zamiast tego powiększył ów dług o kolejne 2 tałzeny
    kosztowna windykacją, która nie może dać SKOKowi
    ani grosza.

    Cokolwiek dasz kalekiej kobiecie -- zabierze to komornik,
    podczas gdy dług wobec SKOKu pozostanie niespłacony.

    > Umiesz czytać?

    IMO -- tak. Przynajmniej po polsku. (choć to język
    tak pokrętny, że aż strach) Umiem też czytać instrukcje
    i dokumentacje techniczne po angielsku.

    Natomiast ty chyba masz trudności zarówno z czytaniem jak i z pisaniem.

    -=-

    Jeśli już ktoś chce tej kalekiej kobiecie jakoś pomóc -- to chyba może
    dać jej pracę. Na przykład -- temperowanie ołówków w banku. Do tego może
    jej opłacić jedzenie w restauracji (aby swym mizernym wyglądem nie odstraszała
    klientów banku) i ładnie ją ubrać (z tego samego powodu) oraz może jej opłacić
    dojazdy z jej domu do pracy -- toż nie warto kupować jej od razu samochodu,
    chyba że stosownego do jej kalectwa...

    Spłacenie długu jej zmarłej córki jest jedynie karmieniem
    zwyrodnialców ze SKOKu -- być może ze SKOKu Rydzyka...
    (być może -- bo nie wiem, jaki/czyj to SKOK)

    A karmienie zwyrodnialców to samobójstwo.

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'