    From: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: SKOKi vs Banki
    Date: Sun, 14 Nov 2004 18:01:35 +0100
    Sender: m...@p...onet.pl@chello062179062042.chello.pl

    Tomasz Waszczyński <w...@w...org> wrote:
    > Jeśli ta maksymalizacja wartości zawiera w sobie element
    > maksymalizacji zysków, to zgoda. Bez tego, to trochę bez sensu wg
    > mnie.

    Maksymalizacja zyskow w czasie. Nie jednorazowo.

    > Ależ ja nie stawiam równości między SKOKami, a bankami komercyjnymi,
    > tylko porównałem SKOKi i providenty!

    No - przeciez sa podstawowe roznice. Provident to taki lombard z dojazdem
    do domu bardziej.

    > I jak przykładowy Stefczyk wywiązuje się z tego punktu programu? Bo
    > sądzę, że jak się ma kilkaset (?) tysięcy klientów, to raczej nie ma
    > się czasu na myślenie o takich "bzdetach" i wykonanie tego punktu
    > pozostaje w sferze planów-nigdy-nie-realizowanych.

    wystarczy ze dadza jakies ulotki czy w placowce beda im cos tam opowiadac
    ;)

    > A o tym pisałem - w tym miejscu różnią się SKOKi od providentów i
    > temu nie przeczę. Ale jeszcze raz - co z tego ma członek kasy?

    Latwiejszy dostep do kredytu, wyzsze oprocentowanie lokat... Chyba
    wystarczy?
    Dzialanosc prowadza taka sama jak banki komercyjne - zbieramy kase i ja
    pozyczamy na wiekszy procent, ale formalnie cele sa inne. Bank to firma
    nastawiona na zysk wlascicieli - SKOK samopomoc czlonkow.

    > Ale dla kogo ta różnica jest? Bo chyba nie dla szeregowego członka? On
    > przecież i tak nic z tego nie ma. Identycznie jak klient.

    No ma - wyzsze oprocentowanie lokat, latwiejszy dostep do kredytow
    (oprocentowanie raczej podobne)

    --
    Michał 'Amra' Macierzyński || http://www.PRnews.pl
    Najświeższe informacje na temat banków i ich oferty!