eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiSYNC ściemniaRe: SYNC ściemnia
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
    .pl!news.nask.org.pl!news.interia.pl!not-for-mail
    From: MK <m...@i...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: SYNC ściemnia
    Date: Sat, 28 Jul 2012 10:00:43 +0200
    Organization: INTERIA.PL S.A.
    Lines: 46
    Message-ID: <op.wh5cjhi828x4t2@saturn>
    References: <jv04in$7v9$2@node1.news.atman.pl>
    NNTP-Posting-Host: apn-77-112-2-150.dynamic.gprs.plus.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed; delsp=yes
    Content-Transfer-Encoding: Quoted-Printable
    X-Trace: usenet.news.interia.pl 1343462449 12786 77.112.2.150 (28 Jul 2012 08:00:49
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@f...interia.pl
    NNTP-Posting-Date: Sat, 28 Jul 2012 08:00:49 +0000 (UTC)
    User-Agent: Opera Mail/12.00 (Win32)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:576505
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 28.07.2012 o 09:32 MichalL <m...@n...poczta.onet.pl>
    pisze:

    > Nie poleciał samolot OLT za który zapłaciłem kartą SYNC -a.
    > Kontaktuję się z wirtualnym biurem.
    > Składam reklamację i domagam się zwrotu kasy w ramach chargrback.
    > Na co słyszę:
    >
    > 1. proszę najpierw rozmawiac z OLT (tyle że ich już nie ma ;)
    > 2. chargeback nie działa w przypadku upadłości.
    >
    > Oba te teksty to ściema. Z informacji które posiadam wynika, że wcale
    > nie muszę
    > się bujać z firmą która mi nie dostarczyła usługi. Chargeback działa
    > nawet w
    > przypadku upadłości usługodawcy. Ostrzegam i sugeruję bycie twardym przy
    > składaniu reklamacji.
    >

    Hehe... onie nie wiedza co to chargeback ;). Ja kiedys kupowalem cos w
    automacie samoobslugowym, okazalo sie, ze automat byl uszkodzony i nie
    mogl wydac towaru. Dostalem wydruk, ze transakcja zostala anulowana,
    jednak karta zostala obciazona. Zlozylem reklamacje, po dlugim czasie
    otrzymalem odpowiedz, ze nie otrzymam zwrotu, bo Alior nie dostal kasy od
    merchanta. Szczerze mowiac, nie sadze zeby tak bylo prawdopodobnie kase
    zagarneli sobie. Lada moment beda mijaly 3 lata, wiec nie wpadlo w
    przedawnienie przypomne sie i poprosze o zwrot z odsetkami ustawowymi :).

    MK

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1