  • Data: 2012-07-28 09:32:32
    Temat: SYNC ściemnia
    Od: "MichalL" <m...@N...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Nie poleciał samolot OLT za który zapłaciłem kartą SYNC -a.
    Kontaktuję się z wirtualnym biurem.
    Składam reklamację i domagam się zwrotu kasy w ramach chargrback.
    Na co słyszę:

    1. proszę najpierw rozmawiac z OLT (tyle że ich już nie ma ;)
    2. chargeback nie działa w przypadku upadłości.

    Oba te teksty to ściema. Z informacji które posiadam wynika, że wcale nie muszę
    się bujać z firmą która mi nie dostarczyła usługi. Chargeback działa nawet w
    przypadku upadłości usługodawcy. Ostrzegam i sugeruję bycie twardym przy
    składaniu reklamacji.

    MichalL

    MichalL