  • Data: 2016-11-25 18:46:31
    Temat: Re: Sąd unieważnia kredyt frankowicza
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Wojciech Bancer w...@g...com ...

    > [...]
    >
    > Mylisz czynniki. Wybór stabilne waluty z niskimi stopami vs ryzyko
    > kursowe. Też byłem, też słuchałem.

    Nie, nie myle.
    Nie chodzi o to co dokładnie mowił sprzedawca.
    Chodzi o to co chciał przez to powiedziec i jaka była w tym zawarta
    obietnica.
    Oczywiście Ty jako bankowiec rozumiesz róznice ale 99% ludzi nie rozumie.
    Takie naciaganie to dla mnie zwykłe oszustwo - mowiłem to juz wielokrotnie.
    Kwestia standardów.

    > Wybacz ale to jest wymówka najczystszej postaci, nad którą nie
    > ma się co rozwodzić. Kto chciał, ten się mógł dowiedzieć, pojęcie
    > ryzyko kursowe to nie jest coś co wymaga specjalizacji w bankowości
    > i doktoratu.

    Wymówki to mamy jednak najczesciej po stronie banków.
    Przeciez to banki twierdza ze nie wiedziały, nie przewidziały.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Wiedza to władza. Ale niewiedza, niestety, nie oznacza jeszcze