  • Data: 2016-11-30 13:17:38
    Temat: Re: Sąd unieważnia kredyt frankowicza
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu środa, 30 listopada 2016 12:18:50 UTC+1 użytkownik J.F. napisał:

    > Przy kredycie na 30 lat z niskimi odsetkami, po ledwo 8 latach
    > splacania ?
    > Raczej wiecej ... spready podnosza.

    Tak na szybko policzyłem że jak ktoś wziął w 2006/2007 250tys w CHF na 30 lat to raty
    płacił w granicach 900zł-1500zł(w zalezności od Liboru i kursu CHF) Przyjmijmy
    pesymistycznie średną 1000zł
    10 lat spłat to w ratach spłacił 120tys pln do dzisiaj
    Wiec wg powyższego scenariusza to powinien bankowi oddać teraz 130tys pln

    > Ale co tu gdybac - poczekajcie spokojnie na apelacje.

    Poczekajmy.
    Tyle że tych unieważnionych w pierwszej instancji umów jest coraz więcej.
    Lawina może ruszyć dopiero.
    Kancelarie prawne tez się dopiero tego uczą można powiedzieć;)