  • Data: 2016-12-02 19:41:20
    Temat: Re: Sąd unieważnia kredyt frankowicza
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:a3b7d77b-5e04-47ac-8c6d-655efedf3ae4@go
    oglegroups.com...
    W dniu piątek, 2 grudnia 2016 12:13:53 UTC+1 użytkownik J.F. napisał:

    >Z ciekawości spróbuj do Aliora w wolnej chwili. Mi nie podali.
    >Do Getin spróbuj się prowizje dowiedzieć. A zresztą po co dzwonienia
    >poszukaj na ich stronach znaleźć.

    A RRSO podaja, w przykladzie niekoniecznie reprezentatywnym
    https://www.getinbank.pl/klienci-indywidualni/oferta
    /kredyty/kredyt-gotowkowy-dla-ciebie

    Oczywiscie potem bedzie rozmowa - czemu RRSO w tej umowie jest
    znacznie wyzsze niz w przykladzie :-)

    Ale po tym przykladzie ... ja bym tam w ogole nie szedl, sa kredyty z
    lepszym RRSO :-)

    >No..
    >Tu 120miesiecy a tu 96 miesiecy i rownaj;)

    I co - RRSO w obu rowne ?

    Bo ja zasadniczo wybieram ten z mniejsza RRSO.

    J.