  • Data: 2016-12-03 19:20:11
    Temat: Re: Sąd unieważnia kredyt frankowicza
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu sobota, 3 grudnia 2016 18:19:47 UTC+1 użytkownik J.F. napisał:

    > Ale klient jak bral jakis dziwny kredyt "we franku", to sie powinien
    > zainteresowac co to znaczy. I zapewne doradca nie ukrywal, ze rata
    > jest we franku ustalona, wplaca sie po kursie, a ze kursy sie
    > zmieniaja, to kazde dziecko wie.

    Klient nie brał u Mietka w budzie "Tanie Pożyczki" tylko w instytucji zaufanie
    publcznego
    https://www.knf.gov.pl/Images/Bank%20jako%20instytuc
    ja%20zaufania%20publicznego_tcm75-36396.pdf
    RRSO powiadasz- na grupie "bankowej" piszemy to i wiedza większa, ale taki operator
    CNC, tokarz, mikrobiolog czy inny profesor nie musi sie na tym znać.
    I poszli do doradcy w banku.
    Jak u mechanika auto naprawiasz to ufasz mu że zrobi to dobrze i Cię nie oszuka.