  • Data: 2016-12-03 20:06:01
    Temat: Re: Sąd unieważnia kredyt frankowicza
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sat, 3 Dec 2016 10:37:56 -0800 (PST), Kris napisał(a):

    > Użytkownik "z" tu często paragraf o oszustwie cytuje i coniektorzy
    > drwią z niego a ja tak sobie myślę że w normalnym kraju szeregowy
    > prokurator by to ładnie pod banksterow podpasował. Przeczytać ten
    > paragraf, przypomnieć/poczytać jak doradcy wtedy doradzali i pasuje
    > idealnie.

    Ale jak mowilem - wszystkich bys musial zamknac.

    Prokuratora pierwszego, bo jak mowi "mamy dowody, przyznaj sie, to
    dostaniesz mniejszy wyrok", to przeciez w celu korzysci majatkowej -
    uznanie, premia, awans :-)

    Ba, prezydenta bys musial zamknac, bo niby czemu mowil, ze pomoze
    frankowiczom.
    A nie pardon, to musi byc rozporzadzenie mieniem, a nie glosem
    wyborczym ... choc jakby tak spojrzec w przyszlosc - ten glos i na
    mienie bedzie mial wplyw :-)

    J.