  • Data: 2016-12-10 13:00:40
    Temat: Re: Sąd unieważnia kredyt frankowicza
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Wojciech Bancer w...@g...com ...

    > To raczej Ty mylisz swoisty robinhudyzm z ucziwością.

    A to zapewne prawda.
    Pewnie dlatego, ze ja jeszcze nie do konca pogodziłem się, tak jak Ty, z
    faktem, ze kazdy sprzedawca jest oszustem, ze zawsze sciemnia, ze zawsze
    manipuluje.
    W zwiazku z tym mowie wprost, ze takich praktyk sobie nie zycze, czasami
    celowo daje sie nabrac zeby potem wyciągać konsekwencje

    > To nie jest tak, ze ten biedny i słaby ma zawsze rację.

    Ale przewaznie prawo pokazuje ze w zwiazku z tym, ze jest biedny i słaby,
    to w kontakcie z firma ma miec wieksze prawa do niewiedzy.
    Ale ja tutaj tego nie postuluje - chce tylko zeby te prawa były równe.
    A nie ze klient miał wszystko wiedziec, a bank mogł się w 100% mylic.

    > Nigdy nie odbierałem rozmowy i CHF jako próby oszukania mnie.

    Aha, czyli jak ci gośc wciskał ze frank nie wzrosnie powyzej 3zł, a Ty
    mowiłes mu ze w takim razie wpiszmy to do umowy a on ze nie itp to
    odbierałes to jako uczciwą rozmowe handlowa?
    Takie cuzciwe negocjacje handlowe gdzie złapałes druga strone na kłamstwie,
    ale nadal wzajemnie sie szanujecie i patrzycie sobie w oczy jak z ksiedzem
    na spowiedzi?
    Dziwne...

    > Nie, to ani trochę nie jest tak.

    Alez to jest dokładnie tak.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    DZIAŁ KADR PRZYPOMINA PRACOWNIKOM O BADANIACH OKRESOWYCH KRWI I KAŁU