    From: s...@g...com
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Santander i wczesniejsza splata kredytu.
    Date: Wed, 27 Feb 2008 23:48:13 -0800 (PST)

    On 27 Feb, 21:28, "Aga" <a...@o...pl> wrote:
    > Witam.
    > W dniu 31 stycznia udałam sie do banku w celu uzyskania informacji, jaką
    > kwotę pieniędzy powinnam wpłacić aby wczesniej spłacić kredyt samochodowy. W
    > dniu 1 lutego płatność została dokonana. Dzisiaj otrzymałam pismo z banku,
    > nadane 18 lutego o treści:
    > "Uprzejmie informujemy, że w dniu 1-2-2008 na rachunek spłaty rat kredytu z
    > należnymi odestkami wpłynęla kwota 8076,96, Informujemy, że powyższa kwota
    > nie jest wystarczająca do rozliczenia kredytu.
    > Kwota wymagana do całkowitej spłaty kredytu na dzien 4-3-2008 wynosi 62,80
> [...]

    a) idz do oddzialu - byc moze zle wyliczyli Ci kwote do zamkniecia
    kredytu, co kosztowalo Cie odsetki za kolejny miesiac.
    b) wplac im te kwote bezposrednio w oddziale lub przelewem, ale 2-3
    robocze przed 4 marca, zeby miec pewnosc, ze dotrze i zaksieguja przed
    4.03

    A na jaki dzien tygodnia przypadala Ci platnosc raty? Na 4-go? Byc
    moze podali ci wysokosc raty i odsetki narosle do 31.01, a
    'zapomnieli', ze rozliczenie mozliwe jest (strzelam) tylko w dniach
    zapadalnosci rat. Wiec na 4.02 zabraklo kilka zl odsetek, kredyt sie
    nie rozliczyl i masz przyjemnosc byc miesiac dluzej ich klientem.

    Sprawa ciekawa, czekam na wiesci :-)

    Pzdr

    MS