  • Data: 2009-08-26 19:56:32
    Temat: Re: Shiti nie chce mnie zwolnia z op3aty rocznej cze?a III
    Od: "MK" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:h743b4$4a9$1@news.onet.pl...

    > Ten monitoring to fikcja. Do mnie dzwonili raz jak kupowałem kiedyś
    > laptopa. Jak nagle zapłaciłem za hotel 2,6k PLN w mieście, w którym nigdy
    > nie byłem to nikt nie zadzwonił.

    Jak transakcja jest zgodna z rofilem to po co maja dzwonic? Gdybys nigdy nie
    placil za hotel i kupowal tylko w jednym miescie to na pewno bylby
    telefon... Ja dostalem jak probowalem dokonac transakcji na stacji
    benzynowej.

    > Na grupie jest kuriozalny (ale prawdziwy) pogląd, że jeśli chce się coś od
    > Citi uzyskać to nie należy o to prosić. Dla mnie jest to bzdura, bo jak
    > potrzebuję wyższy limit to nie mam ochoty bawić się z bankiem w
    > ciuciubabkę i czekać aż łaskawie dadzą mi coś, co inni dają bez żadnych
    > problemów.

    Ty to w ogole masz jakies dziwne przygody ;). Ja jak potrzebowalem wyzszego
    limitu to pisalem
    "Uprzejmie prosze o zamiane karty V Silver na V Gold i podniesienie limitu
    do kwoty xxxxxPLN" Skladalem w oddziale i po kilku dniach przychodzila nowa
    karta. Zamienialem tak karty 3 razy zawsze dzialalo to tak samo.

    > Citi jest elastyczne jedynie w przypadku zwalniania z opłat rocznych. No i
    > podobno gładko zwracają środki wynikające z nieuprawnionego użycia karty
    > (nie przerabiałem).

    Ja mialem jedna reklamacje transakcji. Merchant obciazyl mnie w walucie,
    chociaz cena byla podana w PLN. W wyniku przewalutowan kwota wyszla o ok 7%
    wyzsza. Wystarczylo wyslac faksem rachunek i roznica zostala zwrocona.

    > Swojego czasu z KK Citi BP byłem bardzo zadowolony. Zarobiłem na tej
    > karcie kilkaset PLN.

    Wspolpraca z Paybackiem tez sie zapowiada dobrze... 1pkt za 3PLN. 1250pkt
    mozna chyba wymienic na doladowanie prepaida za 50pln. W canach nominalnych
    to chyba ok 1,3% zwrotu...

    MK