  • Data: 2009-08-26 20:09:32
    Temat: Re: Shiti nie chce mnie zwolnia z op3aty rocznej cze?a III
    Od: Mithos <f...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    MK pisze:
    > Jak transakcja jest zgodna z rofilem to po co maja dzwonic? Gdybys nigdy
    > nie placil za hotel i kupowal tylko w jednym miescie to na pewno bylby
    > telefon... Ja dostalem jak probowalem dokonac transakcji na stacji
    > benzynowej.

    To była moja pierwsza płatność za hotel przy użyciu KK Citi.

    > Ty to w ogole masz jakies dziwne przygody ;). Ja jak potrzebowalem
    > wyzszego limitu to pisalem
    > "Uprzejmie prosze o zamiane karty V Silver na V Gold i podniesienie
    > limitu do kwoty xxxxxPLN" Skladalem w oddziale i po kilku dniach
    > przychodzila nowa karta. Zamienialem tak karty 3 razy zawsze dzialalo to
    > tak samo.

    Nie tylko ja mam (miałem) ten problem. Niektórzy mają tu Goldy z limitem
    6k PLN i Citi w żaden sposób nie chce dać więcej.

    > Wspolpraca z Paybackiem tez sie zapowiada dobrze... 1pkt za 3PLN.
    > 1250pkt mozna chyba wymienic na doladowanie prepaida za 50pln. W canach
    > nominalnych to chyba ok 1,3% zwrotu...

    No ale poczekajmy jak to będzie wyglądało. Na razie jest wiele kart
    (różnych banków) i wiele programów. Jak to połączyć w jedną całość żeby
    wszyscy z tego korzystali?

    --
    Mithos