  • Data: 2002-05-29 07:29:21
    Temat: Re: Sie dostalo Balcerkowi ;)
    Od: "AMRA" <a...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

    > A konkretnie w ktorym okresie? Bo ja pamietam, ze bezrobocia to pewnym
    > okresie w ogole nie bylo, a wzrost gospodarczy byl zaraz po Zwiazku
    > Radzieckim. I co z tego?

    W 1997 roku, 9,8 bodaj przez letnie miesiace.

    > Bo rzad sciaga zbyt duzo pieniedzy i wykorzystuje je nieracjonalnie,
    > firmy upadaja albo sie wynosza do np. Irlandii itp. Niedlugo ludzie
    > tez zaczna [na wieksza skale], jesli w koncu nas przyjma do Unii.

    kolejny rzad zdardy narodowej

    > Balcerowicz? Nigdy nie byl u zadnych sterow, za wyjatkiem monetarnych.
    > Moim zdaniem on sie w ogole nie zna na polityce.

    W rzadzie byl, nieprawdaz??? I to na jakim stanowisku!

    > Ale to jest skutek, a nie powod.

    Powod, zeby wziac sie za cos!

    > Nie, mowi bzdury, bo widzi tylko to co jest na wierzchu, a nie wie
    > skad sie to bierze.

    Ale widzisz - mowi jako jedyny te bzdury - inni juz przestali.

    > Problem w tym, ze wielu z nich chcialo byc owymi "kapitalistami", nie
    > zdawali sobie jednak sprawy, ze to sie samo z siebie nie stanie.
    >
    > Dla ciezko pracujacych ludzi (ktorzy m.in. owa prace maja, bo np. potrafia
    > ja wykonywac) nie ma zadnego porownania z epoka PZPR. Wtedy wszyscy
    > byli podobnymi dziadami.

    Eee - mozna i lekko pracowac a kase miec :( Popartz na niektorych
    dresikow...